+38 (099) 704 65 72 nkril@startup.lviv.ua

Олег Гапчин – керівник регіонального управління ТОЧКА.

Більше дванадцяти років досвіду роботи у комерційних/торгівельних підприємствах дозволили досконально вивчити та розуміти потреби споживачів та шляхи їх задоволення. Сьогодні, коли рівень вимог до сервісу зростає з кожним днем, а можливість збільшувати маркетингові та логістичні витрати на кожну одиницю товару, нажаль, є далеко не у всіх, потрібно знати і розуміти як грамотно оптимізувати внутрішні процеси ІМу. Готовий поділитися рецептом відносно логістичних витрат!

Назва доповіді: “Комплексна логістика, як драйвер розвитку інтернет-магазину”.

Секція: Електронна торгівля, Для підприємців

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

    Як побудувати роботу логістики інтернет-магазину (склад та доставка) так щоб:

  • відмовитися від постійних логістичних витрат
  • мати витрати на логістичні операції тільки у разі виникнення доходу
  • повністю і «у два кроки» контролювати логістичні витрати