+38 (099) 704 65 72 nkril@startup.lviv.ua

заглушка для сайту2

Давидич Марія – (“Фокстрот”, старший спеціаліст з платних каналів трафіку) сертифікований спеціалість Google Analytics та Google AdWords.
Постійний лектор “Школи рекламних технологій”. Починала свою кар’єру з рекламного агентства Aweb у ролі менеджера проектів.”

Тема доповіді: “Маркетинг eCommerce-проектів в антикризових умовах”

Рівень доповіді: Середній.

 

 

Тези доповіді:

1. Методи оцінювання різних джерел трафіку(Google Analytics, Яндекс Метрика, системи call-treacking, промо-коди та інші).
2. Кількісні та якісні показники, на які необхідно звернути увагу.
3. Реалізація змін в рекламних компаніях на основі отриманих даних.
4. Статистичні дані щодо эффективності різних джерел трафіку у кризових умовах.