+38 (099) 704 65 72 nkril@startup.lviv.ua
Юлiя Сурнiна – Аккаунт-менеджер SiteClinic.ru.

Для мене робота давно стала частиною життя, кожен робочий день починається фразою з фільму “День радіо” – ” За кого мы сегодня переживаем?” Ми піклуємось про проекти клієнтів, збільшення конверсії і розвиток бізнесу клієнта, адже фактично ми є важливою ланкою у бізнесі кожного замовника.

Назва доповіді: “Дiалог без перешкод. Тонкощi on-line спiлкування з клiєнтом”.

Секція: Продажі онлайн

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

Майже у кожної компанії, яка турбується про розвиток свого бізнесу, є інтернет-ресурс – додаткове джерело продажів. Існує безліч інструкцій по спілкуванню з клієнтами інтернет-магазинiв. Але у своїй доповіді я хочу детальніше розповісти про індивідуальний підхід до клієнта і про те, як правильно вести on-line переговори, таким чином розширюючи географію свого бізнесу.

  • Початок співпраці від заявки до договору.
  • Це не спам! Правила складання мотиваційного листа.
  • Я Вас почув! Як підготуватися до телефонної бесіди.
  • “На межі”. Тонкощi спілкування з проблемним клієнтом.


Відео-анонс