![]() |
Юлiя Сурнiна – Аккаунт-менеджер SiteClinic.ru.
Для мене робота давно стала частиною життя, кожен робочий день починається фразою з фільму “День радіо” – ” За кого мы сегодня переживаем?” Ми піклуємось про проекти клієнтів, збільшення конверсії і розвиток бізнесу клієнта, адже фактично ми є важливою ланкою у бізнесі кожного замовника. |
|
Назва доповіді: “Дiалог без перешкод. Тонкощi on-line спiлкування з клiєнтом”.
Секція: Продажі онлайн Рівень доповіді: Середній Основні тези доповіді: Майже у кожної компанії, яка турбується про розвиток свого бізнесу, є інтернет-ресурс – додаткове джерело продажів. Існує безліч інструкцій по спілкуванню з клієнтами інтернет-магазинiв. Але у своїй доповіді я хочу детальніше розповісти про індивідуальний підхід до клієнта і про те, як правильно вести on-line переговори, таким чином розширюючи географію свого бізнесу.
Відео-анонс |