+38 (099) 704 65 72 nkril@startup.lviv.ua

заглушка для сайту6

Євген Шевченко – (генеральний директор агентства UaMaster)

У маркетингу більше 16 років. У 2004 році заснував інтернет-агентство UaMaster, яке очолює по сьогоднішній день. За час роботи агентство провело рекламні кампанії для понад 500 клієнтів.

Більше 100 виступів на конференціях.
Викладач курсу «Інтернет-реклама» в Київському Національному торговельно-економічному університеті, Міжнародної академії маркетингу, Міжнародному інституті менеджменту (МІМ Київ), ікра (Інтерактивні Комунікації в Рекламі), BeFirst Marketing School, WebPromoExperts.

Сертифікований фахівець з інтернет-реклами (компаніями Бігун, Яндекс) і веб-аналітиці (Google Analytics Individual Qualified).

Глава журі в номінації «Краща програма з використанням інтерактивних медіа» на конкурсі «Золотий PROpeller (2008), член журі рекламних і маркетингових конкурсів, фестивалів: BUBA, X-Ray Marketing Awards, Ukrainian Marketing Awards, Український студентський фестиваль реклами тощо.

Входить до ТОП-35 фахівців рекламно-комунікаційного ринку України віком до 35 років (MMR, 2012).

Організатор конференції «Інтернет-маркетинг в Україні» (проходила з 2005 по 2013 роки).
Організатор потоку «Реклама і просування» на iForum – найбільший захід в Україні, присвяченому онлайн-бізнесу (5000-7000 відвідувачів щорічно).

Тема доповіді: “Кейс: Як комбінувати іміджеві та перформанс-інструменти для отримання найкращих продажів (Collin’s і Yves Rocher)”

Рівень доповіді: Для початківців.

Тези доповіді:

Кейс 1

1. Завдання і виклики монобрендового e-commerce
2. Запуск та оптимізація базових інструментів
3. Little sexy numbers у підвищенні ефективності інтернет-маркетингу
4. Як забезпечити зростання на падаючому ринку.

Кейс 2

5. Особливості промо оф-лайн рітейлу.
6. Що робити якщо немає сайту
7. Креативна або медійна стратегія. Що первинне?
8. Ефективне медіапланування.