+38 (099) 704 65 72 nkril@startup.lviv.ua

заглушка для сайту5

Іван Портной – (Керівник відділу з розвитку продукту Prom.ua)

Займаюся електронною комерцією вже більше 6-ти років. Починав свою кар’єру звичайним фрілансером, за короткий період часу дійшов до керівника відділу з розвитку prom.ua. Вважаю, що найправильніший підхід у розвитку будь-якого e-commerce проекту, це недовіра до будь-якої експерної думки, спиратися у прийнятті рішень необхідно тільки на цифри.

Тема доповіді: “Топ 10 а/б тестів PROM.UA”

Рівень доповіді: Середній.

 

Тези доповіді:

Небагато компаній вирішуються на проведення а / б тестів, і ще менша кількість здатне кількісно виміряти їх результати. Ці тести проводяться для того, щоб компанія не тільки вкладала гроші в сайт, але й заробляла їх.

Що можна і потрібно тестувати за допомогою а/б тестів і як це може вплинути на конверсію:
1. Веб-форми. Ні довгим формам
2. Мобільна клавіатура – зростання конверсії на 10%
3. «Передзвоніть мені» – збільшення конверсії на 35%
4. «Гумовий» варіант верстки списку товарів
5. Нічого зайвого – приховування зайвої інформації допомогло збільшити конверсію на 12%
6. Прилипає блоки + 25% конверсій
7. Експерименти з карткою товарів та послуг
8. Експеримент в списках товарів