+38 (099) 704 65 72 nkril@startup.lviv.ua

заглушка для сайту7

Катерина Дядик та Ольга Кучмеєва

Катерина Дядик – (Аккаунт-директор інтернет-агенції UaMaster.)

UaMaster – міжнародна компанія з офісами в Україні та Росії, клієнтами більш ніж в 10 країнах світу. Входить до ТОП-10 українських інтернет-агентств по оборотам (ВРК, 2011-2012), №1 за рівнем задоволеності клієнтів (MMR, 2012).
Більше 5 років досвіду роботи в інтерент-маргетингу.
Більше 150 рекламних кампаній в інтернет для 50+ клієнтів з більш ніж 12 країн світу.

Спільно з командою агентства розробляє стратегії, і допомагає виконувати завдання бізнесу в інтернеті для Дельта Банк, Інтертелеком, life :), Yves Rocher, VEKA, Coca-Cola, «Атлант-М Дніпровська набережна», Вінфорт та інших клієнтів.

Катерина доповідач на багатьох профільних конференціях: iForum, ІМУ, клуб інтернет-маркетологів, бізнес молодість, Bank online та ін.

Ольга Кучмеєва – (Засновник Першого Українського Проекту Дизайнерських годин ZAVOD, консультант з брендінгу і КСВ (CSR))

У своєму бізнесі з 2010 року. Досвід в управлінні міжнародними соціальними проектами та розвитку бізнесів в сфері послуг. У стратегічному маркетингу і брендингу з 2003 року.

Автор спеціальних навчальних програм зі створення та розвитку бренду всередині компанії, побудові внутрішніх комунікацій, бренд-орієнтованим продажу. Координатор якісних маркетингових досліджень і розробник стратегій розвитку ряду українських брендів: «Миронівський хлібопродукт», «УкрНет», STOIK (ТМ Askold, TM Batik), «Рошен» (ТМ Roshen), інвестиційна компанія Concorde Capital, журнал «Новий Маркетинг», меблева компанія «Рода», компанія зі страхування життя FidemLife (з грудня 2012р. Aegon), мережа аптек «КІВІ», видавництво «Економіка» (delo.ua), друкарня HUSS і багато інших.

Тема доповіді: “Як запустити розсилку, яка продає. Кейс проекту дизайнерських годин ZAVOD”

Тези доповіді:

1. E-mail розсилка в concept-store з тим, що продає – продаємо або піаримося?
2. Пілотний запуск електронної розсилки в малому бізнесі. Як вміємо, швидко і дешево, але навіщо?
3. Створення яке продає розсилки з компанією UaMaster. Від постановки бізнес-завдань до запуску нового етапу мейлінгу від ZAVOD.
4. Оцінка ефективності в мейлінгу. Роль сайту, аналітики, контенту, клієнтської бази даних. Таргетування і інтеграція з соціальними мережами.
5. Розсилка для бізнесу, або бізнес для розсилки? Зворотній зв’язок, коригування та плани на майбутнє.