+38 (099) 704 65 72 nkril@startup.lviv.ua

Олександр Явтушенко – провідний аналітик компанії Siteclinic.ru. Працює у сфері інтернет-бізнесу з 2005 року. Спеціалізується на просуванні крупних порталів. На даний момент бере активну участь у розробці інструментарію для комплексної SEO-аналітики.

Аліна Дріга – провідний копірайтер компанії Siteclinic.ru. Спеціалізується на створенні й редагуванні текстів для комерційних та інформаційних ресурсів. Практикує комплексний підхід до написання текстів, орієнтуючись на пошукову систему й користувача.

Назва доповіді: “Новий інтернет-магазин у ТОПі? Ключові фактори успішного старту”.

Секція: Електронна торгівля, для підприємців

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

Просувати новий інтернет-магазин сьогодні доволі важко: чимало ніш вже зайняті, все більшу конкуренцію складають прайс-агрегатори. Проте немає нічого неможливого. У доповіді ми зробимо акцент на принципово важливих нюансах, що часто забуваються в потоці рутинної роботи, а не про всім відомі правила оптимізації.

  • Працюємо із семантикою. Як довгі ноги покращують видимість сайту в пошуковій видачі.
  • Комерційні фактори. Що робити, щоб пошукова система обрала саме вас.
  • Оптимізуємо сторінки. Коли важлива унікальність? Що сховати, а на чому зробити акцент.