+38 (099) 704 65 72 [email protected]

 

Про доповідача: Дмитро Лаппо – головний ідеолог Kniga.biz.ua.
 

В e-commerce з 2003 року…

Назва доповіді: “Оцінка еффективності реклами по дзвінкам. Кейси”.

Секція: Електронна торгівля

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • В електронній комерції більше 50% покупців – дзвонять по телефону
  • Google Analitycs рахує кліки, але не рахує дзвінки.
  • Якість кліків з різних рекламних каналів відрізняється в рази і навіть десятки разів.
  • Аналізуючи трафік дзвінків з різних рекламних каналів – відбуваються найцікавіші відкриття.
  • Кейси – підрахунок дзвінків і висновки.