+38 (099) 704 65 72 nkril@startup.lviv.ua

123 123 заглушка для сайту

Микола Палієнко

Prom.ua, директор та співзасновник

Цис Станіслав

CEO Uni Consulting

 Золотарьова Катерина

Site24, засновник

“Як зустрів малий e-commerce 2015 рік. Цифри і факти”

“Як створити ефективну команду по онлайн-маркетингу, для бізнесу в інтернеті”

“1001 конверсія, або як відстежувати результати роботи інтернет-маркетинга”

заглушка для сайту6 заглушка для сайту8 заглушка для сайту9

Євген Шевченко

генеральний директор агентства UaMaster

 Ольга Кучмеєва

Засновник Першого Українського Проекту Дизайнерських годин ZAVOD

Катерина Дядик

Аккаунт-директор інтернет-агенції UaMaster

“Кейс: Як комбінувати іміджеві та перформанс-інструменти для отримання найкращих продажів (Collin’s і Yves Rocher)”

“Як запустити розсилку, яка продає. Кейс проекту дизайнерських годинників ZAVOD”

“Як запустити розсилку, яка продає. Кейс проекту дизайнерських годинників ZAVOD”

заглушка для сайту3 заглушка для сайту2 заглушка для сайту5

Попов Максим

ПАТ КБ “ПРИВАТБАНК” Заступник керівника Центру електронного бізнесу по впровадженню хмарних технологій

Єгор Аветисов

Креативний директор ПриватБанку

 Іван Портной

Керівник відділу з розвитку продукту Prom.ua

“Проект Deuterium”

“Проект Deuterium”

“Топ 10 а/б тестів PROM.UA”

заглушка для сайту3 заглушка для сайту4 заглушка для сайту5

 Костянтин Червяков

CCO в Ringostat

Олександр Хистев

WDG, CEO

 Марія Фозекош

Mademe co-founder

“Call Tracking як ключовий ресурс аналітики та зростання продажів для ecommerce проектів”

“Open Source в eCommerce. Як обрати?”

“Дизайн у eCommerce що приваблює покупців”

заглушка заглушка для сайту заглушка для сайту_соляков

Грисьо Роман

Adelina Call Center, Керівник групи навчання та розвитку персоналу

Захар Косьяненко

Директор Prime Lab

Солодяк Олег

Adelina Call Centr – business trainer

“Brainstorming – як метод управління командою”

“Персоналізація як інструмент підвіщення прибутку інтернет-магазинів”

“Навчання персоналу як тренд у розвитку інтернет-магазинів”

Столбов заглушка для сайту заглушка для сайту Павло Лисий заглушка

Столбов Володимир

SiteClinic, SEO-аналітик

Рись Олександр

маркетолог сервісу SendPulse

Павло Лисий

Panem – CEO & Founder, senior seo consultant Otakoyi.com, Impulsis.com

“Забудьте про SEO. Як покращити трафік і конверсію, піклуючись про користувача”

“7 email-ідей для підвищення продажів в інтернет-магазині”

“Local SEO” або як отримати все від регіонального пошуку Google”

заглушка для сайту заглушка для сайту2 заглушка для сайту3

Омеляненко Тарас

Digital Consulting Laboratory, CEO

Давидич Марія

“Фокстрот”, старший спеціаліст з платних каналів трафіку

Христина Потоцька

керівник відділу маркетингу, TriggMine​

“Використання та розробка RESTful API у eCommerce”

“Маркетинг eCommerce-проектів в антикризових умовах”

“Купити чи не купити, ось в чому питання…”

заглушка для сайту4 заглушка для сайту заглушка для сайту123

Олексій Гончаров

Международный центр интернет-торговли, руководитель департамента онлайн-маркетинга

Галіца Олег

SEO-Fix, засновник

Дмитро Кудренко

Керівник системи повторних продажів eSputnik

“5 аргументів ЗА і ПРОТИ лідогенерації, як каналу залучення клієнтів”

“Методологія збору семантичного ядра”

“25 тактик для інтернет магазинів які працюють, але про які мало знають.”

заглушка для сайту заглушка для сайту2 11

Дмитро Латанський

Директор надійного магазину “Repka.UA”

Денис Береговий

Юскутум, юрист

Сасін Василь

YaPan.com.ua. Керівник і засновник

“Нецінові методи вибору інтернет-магазину”

“Чим володіє інтернет-магазин і що з цього приводу думає інвестор”

“Я продавець – ЯПан”

заглушка для сайту заглушка для сайту заглушка для сайту2

Роман Мулявка

Сергій Лисюк 

засновники Eatsmart.ua

Любов Солодка

керівник відділу контекстної реклами агентства пошукового маркетингу SEO-Studio

Юрій Сукач

керуючий партнер агентства пошукового маркетингу SEO-Studio

“Мобільний додаток проти браузерної версії сайту: кейс Eatsmart.ua”

“Високонверсійний інтернет-магазин: маркетинг побудований на сервісі”

“Високонверсійний інтернет-магазин: маркетинг побудований на сервісі”

заглушка для сайту1 заглушка для сайту4 заглушка-для-сайту23

Сергій Гутюк

Експерт з просування в Google+

Павло Флейшер

Бінотел, директор з розвитку

Борзов Валерій

Керівник відділу юзабіліті Promodo

“Як самостійно протестувати та масштабувати лідогенерацію із соцмереж (linkedin / google+ / twitter / facebook / vk / youtube)”

“Побудова ідеальної телефонної системи в e-commerce”

“Підвищуємо конверсію – оптимізація сторінки оформлення замовлення”