+38 (099) 704 65 72 nkril@startup.lviv.ua

Володимир ГаликаBrainberry, Strategy Director

Володимир – інтернет-маркетолог, PR-стратег з досвідом роботи, як на вітчизняному, так і на іноземному ринку. Спеціалізується на комплексних digital-кампаніях. Працював з брендами: Інтертоп, Plato, Мобілочка, LG, Nemiroff, Borjomi, AXA, Protoria, Mojo та ін. Більш 8 років просуває різні товари та бренди в інтернеті. Починаючи з 2009-го року активно бере участь у низці e-commerce проектів. Займається розробкою глобальних PR-стратегій в Інтернеті.

Назва доповіді: “Три способи обійти конкурентів, зберігши бюджет”.

Секція: Електронна торгівля, Для підприємців

Рівень доповіді: Середній

Основні тези доповіді:

  • Користувачі сьогодні – моделі поведінки в мережі і як з цим жити?
  • Найефективніша рекламна мережа – ваші покупці. Як запустити там рекламну кампанію?
  • Екосистема кожного користувача. Що ефективніше біллборд або шпалери?
  • Бути корисним це так само добре, як дешево платити за клік.
  • Поєднуємо мережі: це не місце для котиків, це місце для консультацій і конверсій.
  • Що в результаті? Ще раз про три складові глобальної переваги.