+38 (099) 704 65 72 nkril@startup.lviv.ua

Вікторія Абед – керівник відділу маркетингових комунікацій allbiz

“У житті та на роботі я намагаюсь відходити від стандартних правил і кліше, віднайти щось нове, аби зацікавити інших. Маючи досвід як в онлайн, так і офлайн проектах, я напевно знаю, яких підводних каменів треба уникати, торгуючи в Інтернеті.

Секрет успішних продажів у глобальній мережі можу сформулювати у двох простих порадах:

  • Аналізуйте. Ретельно вивчайте поведінку ваших клієнтів на сайті, і ви точно знатимете, чого вони хочуть;
  • Спрощуйте. Не забувайте дивувати аудиторію новими нестандартними рішеннями, які спрощують покупки у вашому інтернет-магазині”.
  • Назва доповіді: “Що відштовхує покупця з вашого сайту до оформлення замовлення?”.

    Секція: Для підприємців

    Рівень доповіді: Середній

    Основні тези доповіді:

      Доповідь присвячена поведінці покупця з моменту заходу на сайт і до придбання товару. Яких найпоширеніших помилок слід уникнути для того, щоб покупець не зробив замовлення у конкурентів.

    • Оформлення замовлення: момент істини.
    • Як збільшити конверсію за допомогою форми замовлення.
    • Чи можна вважати замовлення продажем?
    • 5 найпоширеніших помилок, які змушують покупця придбати товар у конкурента після оформлення замовлення.