+38 (099) 704 65 72 [email protected]

Agenda 2014

Потік “eCommerce бізнес”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Андрій Тимчишин-Валевський “Емоційний маркетинг. Як творити світ бренду в соціальних медіа.”
10:30 – 11:00 Влад Андрусенко. “Мобільний маркетинг для e-commerce”
11:00 – 11:30 Євгеній Шевченко “10 кроків по збільшенню ефективності контекстної реклами.”
11:30 – 12:00 Кава-перерва
12:00 – 12:30 Олександр Явтушенко і Аліна Дріга. “Новий інтернет-магазин у ТОПі? Ключові фактори успішного старту”
12:30 – 13:00 Олег Мішин. “Пошуковий маркетинг в брутальних умовах :)”
13:00 – 13:30 Олександр Фомін. “SEO-проектування сторінок сайту. Практичний підхід”
13:30 – 14:00 Станіслав Матюшенко “Комплексний підхід до інтернет-маркетингу”
14:00 – 15:00 Обід
15:00 – 15:30 Олександр Кулик “Партнерський маркетинг і лідогенерація в умовах кризи”
15:30 – 16:00 Сергій Міліневський.”30 способів збільшити конверсію магазину”
16:00 – 16:30 Дмитро Лаппо. “База даних – основне джерело доходу інтернет-магазину”
16:30 – 17:00 Кава-перерва
17:00 – 17:30 Ганна Боднарчук. “Клієнт на все життя: привабити, зробити покупцем та втримати назавжди!”
17:30 – 18:00 Микита Семенов. “Серйозне проектування серйозного магазину”
18:00 – 18:30 Олег Гапчин. “Комплексна логістика, як драйвер розвитку інтернет-магазину”
18:30 – 19:00 Круглий стіл
19:00 Закриття форуму.
Потік “Торгівля через Інтернет”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Ігор Стольницький “Як заощадити на розробці інтернет-магазину в кризу”
10:30 – 11:00 Максим Лук’яненко “Клієнт-орієнтованість – єдине, що продає!”
11:00 – 11:30 Володимир Галика “Три способи обійти конкурентів, зберігши бюджет”
11:30 – 12:00 Кава-перерва
12:00 – 12:30 Олена Халявка. “Розробка сайту інтернет-магазину без “сучка і задирки”. Як передбачити все!”
12:30 – 13:00 Наталя Бринза. “10 ключових тенденцій e-commerce дизайну”
13:00 – 13:30 Станіслав Цис “Як створити Landing page з конверсією від 4%. Розбір 2-х успішних case-study”
13:30 – 14:00 Дмитро Суслов. “Що обрати: адаптивний дизайн чи мобільний застосунок?”
14:00 – 15:00 Обід
15:00 – 15:30 Світлана Козачище. “Коли контексту мало”
15:30 – 16:00 Олександр Лозенко “Збільшення органічного трафіку без купівлі посилань: від 0 до 500+ відвідувачів на добу”
16:00 – 16:30 Андрій Натальченко “Просування поза зоною ризику. Як побудувати максимально безпечний профіль посилань”
16:30 – 17:00 Кава-перерва
17:00 – 17:30 Олег Саламаха. “Особливості семантичного ядра в e-commerce”
17:30 – 18:00 Олена Мельон. “Як повернути клієнта, який купив у вас один раз?”
18:00 – 18:30 Іван Портний. “Як змусити користувачів ненавидіти ваш сайт. Робота з лояльністю онлайн-аудиторії”
18:00 – 18:30 Круглий стіл
19:00 Закриття форуму.
Потік “Інтернет бізнес та Майстер-класи”
9:00 – 10:00 Реєстрація учасників, кава
10:00 – 10:30 Євген Філяк “Як стартапу вибити конкурента-лідера з ринку”
10:30 – 11:30 Микола Палієнко. “Prom.ua, Tiu.ru, Satu.kz, Deal.by – як ми побудували найбільші торговельні інтернет-майданчики в СНД”
11:30 – 12:00 Кава-перерва
12:00 – 13:30 Андрій Логвін. “Історія створення modnaKasta.ua: вчора, сьогодні, завтра”
13:30 – 14:00 Артем Сухорослов “Як ми продавали б наркотики? Aбo ефективні інструменти просування товарів в мережі для інтернет-підприємців”
14:00 – 15:00 Обід
15:00 – 15:30 Біржа контактів
15:30 – 16:00 Ірина Павлик.”Price.ua – реклама, що збільшує ваші прибутки. Поради. Перспективи. Тренди.”
Секція Майстер-класів
16:00 – 16:30 Вікторія Абед. Майстер-клас “Що відштовхує покупця з вашого сайту до оформлення замовлення?”
16:30 – 17:00 Кава-перерва
17:00 – 17:30 Дмитро Кудренко. Майстер-клас: “Автоматичні листи для інтернет-магазина”
17:30 – 19:00 Олег Бойко. Майстер-клас: “Пошук найпоширеніших помилок по оптимізації інтернет-магазину на прикладі сайту учасника конференції”
19:00 Закриття форуму.

*Позначки класифікують рівень доповіді:

початковий – Початковий
середній – Середній
високий – Високий