![]() |
Олег Гапчин – керівник регіонального управління ТОЧКА. Більше дванадцяти років досвіду роботи у комерційних/торгівельних підприємствах дозволили досконально вивчити та розуміти потреби споживачів та шляхи їх задоволення. Сьогодні, коли рівень вимог до сервісу зростає з кожним днем, а можливість збільшувати маркетингові та логістичні витрати на кожну одиницю товару, нажаль, є далеко не у всіх, потрібно знати і розуміти як грамотно оптимізувати внутрішні процеси ІМу. Готовий поділитися рецептом відносно логістичних витрат! |
|
Назва доповіді: “Комплексна логістика, як драйвер розвитку інтернет-магазину”.
Секція: Електронна торгівля, Для підприємців Рівень доповіді: Середній Основні тези доповіді:
Як побудувати роботу логістики інтернет-магазину (склад та доставка) так щоб: |