|
eCommerce бізнес
|
Маркетинг для eCommerce-проектів і розробників програмного забезпечення
|
eCommerce-development та практичні інструменти
|
9:00 – 10:00 |
Реєстрація учасників, кава
|
10:00 – 10:45 |
Сасін Василь “Я продавец – ЯПан. “
|
Давидич Марія “Маркетинг eCommerce-проектів в антикризових умовах.”
|
Борзов Валерій “Підвищуємо конверсію – оптимізація сторінки оформлення замовлення”
|
10:45 – 11:30 |
Дмитро Кудренко “25 тактик для інтернет магазинів які працюють, але про які мало знають.”
|
Ольга Кучмеєва Катерина Дядик “Як запустити розсилку, яка продає. Кейс проекту дизайнерських годинників ZAVOD”
|
Павло Лисий “Ефект “Local SEO” або як отримати все від регіонального пошуку Google.”
|
11:30 – 12:00 |
Кава-перерва
|
12:00 – 12:45 |
Павло Флейшер “Побудова ідеальної телефонії у eCommerce”
|
Олексій Гончаров “5 аргументів ЗА і ПРОТИ лідогенерації, як каналу залучення клієнтів”
|
Попов Максим Єгор Аветисов “Проект Deuterium”
|
12:45 – 13:30 |
Захар Косьяненко “Персоналізація як інструмент підвіщення прибутку інтернет-магазинів”
|
Столбов Володимир “Забудьте про SEO. Як покращити трафік і конверсію, піклуючись про користувача”
|
Олександр Хистев “Open Source в eCommerce. Як обрати?”
|
13:30 – 14:15 |
Христина Потоцька “Купити чи не купити, ось в чому питання…”
|
Цис Станіслав “Як створити ефективну команду по онлайн-маркетингу, для бізнесу в інтернеті”
|
Іван Портной “Топ 10 а/б тестів PROM.UA”
|
14:15 – 15:00 |
Обід
|
15:00 – 15:45 |
Дмитро Латанський “Нецінові методи вибору інтернет-магазину”
|
Євген Шевченко “Кейс: Як комбінувати іміджеві та перформанс-інструменти для отримання найкращих продажів (Collin’s і Yves Rocher)”
|
Омеляненко Тарас “Використання та розробка RESTful API у eCommerce”
|
15:45 – 16:30 |
Микола Палієнко “Як зустрів малий e-commerce 2015 рік. Цифри і факти”
|
Золотарьова Катерина “1001 конверсія, або як відстежувати результати роботи інтернет-маркетинга”
|
Галіца Олег “Методологія збору семантичного ядра”
|
16:30 – 17:00 |
Кава-перерва
|
17:00 – 17:45 |
Денис Береговий “Чим володіє інтернет-магазин і що з цього приводу думає інвестор”
|
Любов Солодка Юрій Сукач “Високонверсійний інтернет-магазин: маркетинг побудований на сервісі”
|
Сергей Лисюк Роман Мулявка “Мобільний додаток проти браузерної версії сайту: кейс Eatsmart.ua”
|
17:45 – 18:30 |
Костянтин Червяков “Call Tracking як ключовий ресурс аналітики та зростання продажів для ecommerce проектів.”
|
Марія Фозекош “Дизайн у eCommerce що приваблює покупців”
|
18:30 – 19:15 |
Грисьо Роман “Brainstorming – як метод управління командою”
|
Рись Олександр “7 email-ідей для підвищення продажів в інтернет-магазині”
|
Сергій Гутюк Тема уточнюється |
19:00 |
Закриття конференції
|