+38 (099) 704 65 72 [email protected]

eCommerce бізнес

Маркетинг для eCommerce-проектів і розробників програмного забезпечення

eCommerce-development та практичні інструменти

9:00 – 10:00

Реєстрація учасників, кава

10:00 – 10:45 Сасін Василь “Я продавец – ЯПан. “ Давидич Марія “Маркетинг eCommerce-проектів в антикризових умовах.” Борзов Валерій  “Підвищуємо конверсію – оптимізація сторінки оформлення замовлення”
10:45 – 11:30 Дмитро Кудренко “25 тактик для інтернет магазинів які працюють, але про які мало знають.”  Ольга Кучмеєва Катерина Дядик “Як запустити розсилку, яка продає. Кейс проекту дизайнерських годинників ZAVOD” Павло Лисий “Ефект “Local SEO” або як отримати все від регіонального пошуку Google.”
11:30 – 12:00

Кава-перерва

12:00 – 12:45 Павло Флейшер “Побудова ідеальної телефонії у eCommerce” Олексій Гончаров “5 аргументів ЗА і ПРОТИ лідогенерації, як каналу залучення клієнтів” Попов Максим Єгор Аветисов “Проект Deuterium”
12:45 – 13:30 Захар Косьяненко “Персоналізація як інструмент підвіщення прибутку інтернет-магазинів” Столбов Володимир “Забудьте про SEO. Як покращити трафік і конверсію, піклуючись про користувача” Олександр Хистев “Open Source в eCommerce. Як обрати?”
13:30 – 14:15 Христина Потоцька “Купити чи не купити, ось в чому питання…” Цис Станіслав “Як створити ефективну команду по онлайн-маркетингу, для бізнесу в інтернеті” Іван Портной “Топ 10 а/б тестів PROM.UA”
14:15 – 15:00

Обід

15:00 – 15:45 Дмитро Латанський “Нецінові методи вибору інтернет-магазину” Євген Шевченко “Кейс: Як комбінувати іміджеві та перформанс-інструменти для отримання найкращих продажів (Collin’s і Yves Rocher)” Омеляненко Тарас “Використання та розробка RESTful API у eCommerce”
15:45 – 16:30 Микола Палієнко “Як зустрів малий e-commerce 2015 рік. Цифри і факти” Золотарьова Катерина “1001 конверсія, або як відстежувати результати роботи інтернет-маркетинга” Галіца Олег “Методологія збору семантичного ядра”
16:30 – 17:00

Кава-перерва

17:00 – 17:45 Денис Береговий “Чим володіє інтернет-магазин і що з цього приводу думає інвестор” Любов Солодка Юрій Сукач “Високонверсійний інтернет-магазин: маркетинг побудований на сервісі” Сергей Лисюк Роман Мулявка “Мобільний додаток проти браузерної версії сайту: кейс Eatsmart.ua”
17:45 – 18:30 Костянтин Червяков “Call Tracking як ключовий ресурс аналітики та зростання продажів для ecommerce проектів.” Марія Фозекош “Дизайн у eCommerce що приваблює покупців”
18:30 – 19:15 Грисьо Роман “Brainstorming – як метод управління командою” Рись Олександр “7 email-ідей для підвищення продажів в інтернет-магазині” Сергій Гутюк Тема уточнюється
19:00

Закриття конференції