Артем Сухорослов. “Як ми продавали б наркотики? Aбo ефективні інструменти просування товарів в мережі для інтернет-підприємців”
rchayka | Тра 20, 2014 | Спікери 2014 |
 |
Артем Сухорослов – маркетинг-група OSDirect, керівник Direct Digit.
Артем – Founder, CEO iQWERTY.com.ua, co-founder StyleOnly.com.ua
|
Назва доповіді: “Як ми продавали б наркотики? Aбo ефективні інструменти просування товарів в мережі для інтернет-підприємців”.
Секція: Для підприємців
Рівень доповіді: Для початківців
Основні тези доповіді:
Припиніть плакати, що просувати товари в мережі стає все складніше. Ваш продукт можна продавати і ні від кого не ховатися. Ви ж не наркотики продаєте врешті решт!
- З якими проблемами найчастіше стикаються інтернет-підприємці при просуванні товарів у мережі?
- Які інструменти варто використовувати на старті, і як краще планувати сили на цьому “марафоні” ?
- Як дивитися на запуск і просування бізнесу не з позиції дорогої реклами (коли просто наганяють трафік на сайт), а нестандартно, за рамками загальноприйнятого бачення виходу на проектну потужність?
- Як згенерувати потік клієнтів за допомогою продуктово-контентного підходу?
- Як підвищити конверсію за допомогою інструментів digital PR?
|