
Микита Семенов – CEO в SECL Group.
Микита більше 11 років професійно займається веб-розробкою і інтернет-маркетингом, генеральний директор міжнародної компанії SECL Group з офісами в США, Україні та Росії.
За останні два роки виступав більше 50 разів на конференціях України, Росії та Білорусі, включаючи iForum, Outsource Люди, Тиждень байнета та інші.
Автор більш ніж 50 статей для профільних видань, включаючи журнал «Forbes», журнал «Бізнес», журнал «Шість» Ревізії, видання «AIN» співтовариство «ХабраХабр» та інші.
Тема доповіді: “Серйозний підхід до серйозних магазинів”.
Тези доповіді:
- Трохи міркувань: чому одні магазини злітають, а інші ні?
- Які ресурси потрібні і чому?
- Команда проекту. З чого починати і до чого прагнути?
- Дослідження і їх важливість на старті. Які з них корисні і чому?
- UX/UI в великому магазині. Дослідження ЦА. Динамічні прототипи
- Дизайн. Чому не варто гнатися за трендами?
- Native language, Framework або CMS? Вічне питання новачка
- Технології для великих проектів. Чому у великих проектах “вінегрет”?
- Порівняння технологій для Front end: AngularJS, BackboneJS, EmberJS, KnockoutJS, CanJS
- Порівняння технологій для Back end: PHP, Python, Java, Ruby, C# (.NET)
- Приклади високонавантажених магазинів на PHP, Python, Java, Ruby, C# (.NET)
- БД. MySQL і MongoDB. Як їх подружити?
- QA. Види тестування і важливість unit тестування
- Мобільні технології. Кросплатформеність або нативні?
- Сервера і навантаження. На скільки це страшно і чи можна заздалегідь розрахувати?
- Перші відвідувачі і перші продажі. Як запускалися відомі проекти?
- Неочевидні причини провалу проектів