Олександр Явтушенко і Аліна Дріга. “Новий інтернет-магазин у ТОПі? Ключові фактори успішного старту”
rchayka | Бер 27, 2014 | Спікери 2014 |
|
Олександр Явтушенко – провідний аналітик компанії Siteclinic.ru. Працює у сфері інтернет-бізнесу з 2005 року. Спеціалізується на просуванні крупних порталів. На даний момент бере активну участь у розробці інструментарію для комплексної SEO-аналітики.
|
|
Аліна Дріга – провідний копірайтер компанії Siteclinic.ru. Спеціалізується на створенні й редагуванні текстів для комерційних та інформаційних ресурсів. Практикує комплексний підхід до написання текстів, орієнтуючись на пошукову систему й користувача.
|
Назва доповіді: “Новий інтернет-магазин у ТОПі? Ключові фактори успішного старту”.
Секція: Електронна торгівля, для підприємців
Рівень доповіді: Середній
Основні тези доповіді:
Просувати новий інтернет-магазин сьогодні доволі важко: чимало ніш вже зайняті, все більшу конкуренцію складають прайс-агрегатори. Проте немає нічого неможливого. У доповіді ми зробимо акцент на принципово важливих нюансах, що часто забуваються в потоці рутинної роботи, а не про всім відомі правила оптимізації.
- Працюємо із семантикою. Як довгі ноги покращують видимість сайту в пошуковій видачі.
- Комерційні фактори. Що робити, щоб пошукова система обрала саме вас.
- Оптимізуємо сторінки. Коли важлива унікальність? Що сховати, а на чому зробити акцент.
|