+38 (099) 704 65 72 [email protected]

Орест Зуб – Автор openmind.com.ua

Тема доповіді: “”Onboarding” або “Як ефективно допомогти клієнту використати придбаний
продукт чи скористатися послугою, а також зменшити показник повернень””.

Тези доповіді:

  • Продаж це не кінець відносин з клієнтом, а лише початок
  • Основні причини чому клієнти переходять до конкурентів
  • Фактичний досвід клієнта – (мінус) Очікуваний досвід = Задоволення клієнта
  • Onboarding – ключ до найкращого фактичного досвіду клієнтів
  • Буденний onboarding досвід під час недавньої поїздки в Японію
  • Як організувати ефективний onboarding в:
    • відразу після покупки
    • перший тиждень
    • другий тиждень
    • третій тиждень
    • другий місцяь
    • третій місяць
  • Резюме