
Орест Зуб – Автор openmind.com.ua
Тема доповіді: “”Onboarding” або “Як ефективно допомогти клієнту використати придбаний
продукт чи скористатися послугою, а також зменшити показник повернень””.
Тези доповіді:
- Продаж це не кінець відносин з клієнтом, а лише початок
- Основні причини чому клієнти переходять до конкурентів
- Фактичний досвід клієнта – (мінус) Очікуваний досвід = Задоволення клієнта
- Onboarding – ключ до найкращого фактичного досвіду клієнтів
- Буденний onboarding досвід під час недавньої поїздки в Японію
- Як організувати ефективний onboarding в:
- відразу після покупки
- перший тиждень
- другий тиждень
- третій тиждень
- другий місцяь
- третій місяць
- Резюме