+38 (099) 704 65 72 [email protected]

Роман Грисьо – бізнес-тренер, керівник групи навчання та підготовки персоналу міжнародної аутсорсингової компанії Adelina Call Center.

Історія успіху:

  • У 2009 р. розпочав кар’єру на посаді представника центру обслуговування абонентів. Через кілька
    місяців став наставником для нового персоналу.
  • З 2010 – підвищення до фахівця з навчання персоналу
  • У 2011 – отримує сертифікат бізнес-тренера. «Академія живого бізнесу», «Авторська школа бізнес-тренерів к. пс. н. Жанни Зав’ялової»
  • Із 2014 – керує відділом навчання у трьох містах (Львів, Київ, Харків)

Створив і ефективно використовує для навчання наступні програми:

  • – Стандарти якісного обслуговування клієнтів
  • – Клієнторієнтований сервіс
  • – Робота зі складними та конфліктними абонентами
  • – Стресостійкість
  • – Командоутворення
  • – Зворотній зв’язок
  • – Контроль часу
  • – Тренінг для тренерів
  • – Методи розвитку та управління персоналом

Брав часть у таких конференціях:

  • – TEDxLNU (2015), Магія голосу
  • – Срібний призер міжнародної конференції ЕМЕА TOP RANKING PERFORMERS IN THE CONTACT
    CENTER WORLD (категорія «Кращий тренер», Відень, липень 2013)
  • – Срібний призер міжнародної конференції ЕМЕА TOP RANKING PERFORMERS IN THE CONTACT
    CENTER WORLD (категорія «Кращий тренер», Лондон, червень 2012)
  • – Бронзовий призер міжнародної конференції (фінал) TOP RANKING PERFORMERS IN THE
    CONTACT CENTER WORLD (категорія «Кращий тренер», Лас Вегас, листопад 2012)

Тема доповіді: “Кава + цукерок. Таємниці клієнторієнтації”.

Тези доповіді:

  • Сервіс із перевищенням очікувань клієнта;
  • Відданість клієнтів та «сарафанне радіо»;
  • Як створити WOW – ефект?;
  • Якість обслуговування – конкурентноздатність компанії.