
Роман Грисьо – бізнес-тренер, керівник групи навчання та підготовки персоналу міжнародної аутсорсингової компанії Adelina Call Center.
Історія успіху:
- У 2009 р. розпочав кар’єру на посаді представника центру обслуговування абонентів. Через кілька
місяців став наставником для нового персоналу. - З 2010 – підвищення до фахівця з навчання персоналу
- У 2011 – отримує сертифікат бізнес-тренера. «Академія живого бізнесу», «Авторська школа бізнес-тренерів к. пс. н. Жанни Зав’ялової»
- Із 2014 – керує відділом навчання у трьох містах (Львів, Київ, Харків)
Створив і ефективно використовує для навчання наступні програми:
- – Стандарти якісного обслуговування клієнтів
- – Клієнторієнтований сервіс
- – Робота зі складними та конфліктними абонентами
- – Стресостійкість
- – Командоутворення
- – Зворотній зв’язок
- – Контроль часу
- – Тренінг для тренерів
- – Методи розвитку та управління персоналом
Брав часть у таких конференціях:
- – TEDxLNU (2015), Магія голосу
- – Срібний призер міжнародної конференції ЕМЕА TOP RANKING PERFORMERS IN THE CONTACT
CENTER WORLD (категорія «Кращий тренер», Відень, липень 2013) - – Срібний призер міжнародної конференції ЕМЕА TOP RANKING PERFORMERS IN THE CONTACT
CENTER WORLD (категорія «Кращий тренер», Лондон, червень 2012) - – Бронзовий призер міжнародної конференції (фінал) TOP RANKING PERFORMERS IN THE
CONTACT CENTER WORLD (категорія «Кращий тренер», Лас Вегас, листопад 2012)
Тема доповіді: “Кава + цукерок. Таємниці клієнторієнтації”.
Тези доповіді:
- Сервіс із перевищенням очікувань клієнта;
- Відданість клієнтів та «сарафанне радіо»;
- Як створити WOW – ефект?;
- Якість обслуговування – конкурентноздатність компанії.