
Руслан Близнюк – Керівник відділу аналітики в Promo.ua
Провідний аналітик компанії Promo.ua.Руслан має п’ятирічний досвід роботи з провідними вітчизняними eCommerce-проектами серед яких:
- lifecell
- Gold.ua, Gold24.ru;
- Foxtrot, 5ok;
- M.ua, Nadavi;
- Bodo.ua;
Основний напрямок: аналітика для ecommerce-проектів:
- Спеціалізація;
- Підвищення конверсії;
- Оптимізація процесів лідогенераціі;
- Настройка аналітики для e-commerce проектів;
- Робота з консолідованими даними на базі інструментарію Google BigQuery;
- Збагачення даних (data enrichment);
- AB-тести і впровадження UX-рішень, заснованих на даних екперіменти;
- Розробка стратегій запуску e-commerce проектів з нуля.
Тема доповіді: “eCommerce починається з аналітики: як почати аналізувати та перестати втрачати”.
Тези доповіді:
- Визначаємо і відстежуємо цілі, на які можна впливати і які можна контролювати.
- Пара слів про атрибуцію та про багатоканальні послідовності.
- Чому даних з e-commerce плагіна в GA недостатньо. Навіщо потрібна CRM.
- Оптимальні періоди та обсяги даних для прийняття рішень.
- Що таке big query і що з ним робити?
- Генерація звітів для прийняття рішень. Використовуємо доступні засоби щоб тримати руку на пульсі.
- Google spreadsheets про який ви не знали.
- ROI-орієнтованість – не просто слово.