+38 (099) 704 65 72 [email protected]

Руслан Близнюк – Керівник відділу аналітики в Promo.ua

Провідний аналітик компанії Promo.ua.Руслан має п’ятирічний досвід роботи з провідними вітчизняними eCommerce-проектами серед яких:

  • lifecell
  • Gold.ua, Gold24.ru;
  • Foxtrot, 5ok;
  • M.ua, Nadavi;
  • Bodo.ua;

Основний напрямок: аналітика для ecommerce-проектів:

  • Спеціалізація;
  • Підвищення конверсії;
  • Оптимізація процесів лідогенераціі;
  • Настройка аналітики для e-commerce проектів;
  • Робота з консолідованими даними на базі інструментарію Google BigQuery;
  • Збагачення даних (data enrichment);
  • AB-тести і впровадження UX-рішень, заснованих на даних екперіменти;
  • Розробка стратегій запуску e-commerce проектів з нуля.

Тема доповіді: “eCommerce починається з аналітики: як почати аналізувати та перестати втрачати”.

Тези доповіді:

  • Визначаємо і відстежуємо цілі, на які можна впливати і які можна контролювати.
    • Пара слів про атрибуцію та про багатоканальні послідовності.
    • Чому даних з e-commerce плагіна в GA недостатньо. Навіщо потрібна CRM.
  • Оптимальні періоди та обсяги даних для прийняття рішень.
    • Що таке big query і що з ним робити?
  • Генерація звітів для прийняття рішень. Використовуємо доступні засоби щоб тримати руку на пульсі.
    • Google spreadsheets про який ви не знали.
  • ROI-орієнтованість – не просто слово.