Ігор Стольницький. “Як зекономити на розробці інтернет-магазину в період кризи”
rchayka | Тра 30, 2014 | Спікери 2014 |
 |
Ігор Стольницький – директор Stolnitsky Ideas
Ігор – 14 років у веб-розробці. Пройшов весь шлях, від дизайнера до директора студії.
Останні 5 років спеціалізується на розробці індивідуальних інтернет-магазинів.
Улюблене заняття – оптимізація процесу розробки та вартості сайту.
|
Назва доповіді: “Як зекономити на розробці інтернет-магазину в період кризи”.
Секція: Електронна торгівля, Для підприємців, Розробка інтернет-магазинів
Рівень доповіді: Середній
Основні тези доповіді:
- Огляд підходів до розробки: saas, шаблонний дизайн, готові движки, платформи для індивідуальної розробки
- Плюси і мінуси бюджетних рішень
- Коли потрібно індивідуальне проектування і розробка
- Ключові бюджетотворчі питання
- На чому можна заощадити
- Як вибрати підрядника і платформу
- Якою має бути технічна підтримка
|