
Рiнат Магомедов
Керівник UX/UI відділу Promodo
Що робити з цільовою аудиторією, щоб підвищити продажі
Іван Портной
Група компанії EVO, директор по развитку Prom.ua
Все, що вам треба знати про моделi монетизації. Досвід Prom.ua

Катерина Золотарьова
незалежний експерт з SEO
Маркетинг довіри: як продавати через побудову відносин
Павло Лисий
Засновник та CEO в Panem, senior SEO Symphony Solutions, Otakoyi, Impulsis
Повна інструкція по SEO при розробці інтернет магазину

Руслан Близнюк
Керівник відділу аналітики в Promo.ua
eCommerce починається з аналітики: як почати аналізувати та перестати втрачати

Ксенія Резниченко
Незалежний експерт з партнерского маркетингу
Що таке cashback і для чого він потрібен? Як збільшіть обсяг продажу за допомогою кешбек

Станіслав Цис
Керівник Uni Consulting
Як створити і ефективно управляти онлайн-командою, яка працює через Інтернет

Тарас Віруцький
ТОВ Яндекс.Україна, менеджер по роботі з клієнтами
Як отримати клієнтів: інструменти, які працюють

Просто Микола
TemplateMonster, менеджер команди підтримки
Практика перемагає теорію. Кейс інтернет-магазина який міг заробити 1 000 000

Олександр Шапалов
Co-founder NextCall
Як збільшити конверсію і продажі в 2 рази за допомогою віджетів
Андрій Сірук
CEO в ARTEFACT.St