![]() |
Володимир Галика – Brainberry, Strategy Director Володимир – інтернет-маркетолог, PR-стратег з досвідом роботи, як на вітчизняному, так і на іноземному ринку. Спеціалізується на комплексних digital-кампаніях. Працював з брендами: Інтертоп, Plato, Мобілочка, LG, Nemiroff, Borjomi, AXA, Protoria, Mojo та ін. Більш 8 років просуває різні товари та бренди в інтернеті. Починаючи з 2009-го року активно бере участь у низці e-commerce проектів. Займається розробкою глобальних PR-стратегій в Інтернеті. |
|
Назва доповіді: “Три способи обійти конкурентів, зберігши бюджет”.
Секція: Електронна торгівля, Для підприємців Рівень доповіді: Середній Основні тези доповіді:
|