Вікторія Абед. “Що відштовхує покупця з вашого сайту до оформлення замовлення?”
rchayka | Тра 22, 2014 | Спікери 2014 |
 |
Вікторія Абед – керівник відділу маркетингових комунікацій allbiz
“У житті та на роботі я намагаюсь відходити від стандартних правил і кліше, віднайти щось нове, аби зацікавити інших. Маючи досвід як в онлайн, так і офлайн проектах, я напевно знаю, яких підводних каменів треба уникати, торгуючи в Інтернеті.
Секрет успішних продажів у глобальній мережі можу сформулювати у двох простих порадах:
- Аналізуйте. Ретельно вивчайте поведінку ваших клієнтів на сайті, і ви точно знатимете, чого вони хочуть;
- Спрощуйте. Не забувайте дивувати аудиторію новими нестандартними рішеннями, які спрощують покупки у вашому інтернет-магазині”.
|
Назва доповіді: “Що відштовхує покупця з вашого сайту до оформлення замовлення?”.
Секція: Для підприємців
Рівень доповіді: Середній
Основні тези доповіді:
Доповідь присвячена поведінці покупця з моменту заходу на сайт і до придбання товару. Яких найпоширеніших помилок слід уникнути для того, щоб покупець не зробив замовлення у конкурентів.
- Оформлення замовлення: момент істини.
- Як збільшити конверсію за допомогою форми замовлення.
- Чи можна вважати замовлення продажем?
- 5 найпоширеніших помилок, які змушують покупця придбати товар у конкурента після оформлення замовлення.
|